• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Tips. Seqr 10000 i köputrymme

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Dum fråga är helt oteknisk, men måste man ha surf på mobilen för att kunna installera denna app
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Är det någon som har kunnat föra över mer än 2000 till någon annans konto
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Har ingen appstore i min mobil däremot har jag något som heter market men där finns den inte
heller.

androids heter playbutik i telefonen.kallas även googleplay om man söker på nätet.sen fanns market men nu heter den samsung apps i telefonen.
den finns på playbutik men inte market hittar den inte heller där.
 

hjultomten

V.I.P
Poäng: 72
Blev medlem
2 Augusti 2012
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
14
Poäng
72
Bästa sättet att få ut stålar är att köpa på ur och penn och sedan lämna tillbaka
 

Nallen

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
2 December 2012
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hjultomten. Hur lång tid tog det innan du fick in pengarna på kortet från ur och penn?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
finns många som har samma problem om man googlar tycker jag, det är för mycket negativa kommentarer.allt från värdelös kundtjänst,papper.koder som inte fungerar i butik,köp som inte går igenom.m.m.
men postgång tar max 3 dagar vanlig post.så imorgon borde du ha det.
 

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Jag har installerat min app torsdag. Måntag fick jag mitt brev för aktivera min app. Idag har jag köpt en klockan för 1495 kr hos Ur och penn. Imorgon kl 10:00 lämna jag klockan tillbaka och får 1495 kr i handen :) !! Och nu fråga jag : Vad ska inte funka ?? !!
 

smeesan

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
13 Januari 2012
Meddelanden
307
Mottagna reaktioner
10
Poäng
62
Willys har visst haft problem med den där qr-koden man scannar och kopplingen till kassan, men det är fixat nu vad jag vet.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp